25.1.2007

Olen tilkkulehden tilaaja =P

Tilasin kymmenen numeroa Australian Patchwork & Quilting lehteä joku aika sitten. Olin jo ihan unohtanut koko tilauksen, kunnes tänään posteljooni toi ensimmäisen numeron =) Jopas oli mukava yllätys! On sitten ihana peitto tuossa lehden kannessa. Tuollaisen kun joskus saisi.


I subscribed to ten issues of Australian Patchwork & Quilting magazine some time ago. I had forgotten all about it until today postman brought me the first issue. What a nice surprise!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Herkulliset värit kannessa! Mulla on noita australialaisia myös pari ajalta jolloin veljeni oli siellä töissä, ja täytyy sanoa että ovat hyviä lehtiä.

Kati kirjoitti...

Joo, pienen riskin otin kun en ollut tuohon lehteen ennestään tutustunut, mutta nyt voin sanoa laadukas lehtihän tuo ja hienot kuvat. Olen niin kyllästynyt niihin saksalaisiin lehtiin joita Suomessa paljon myydään. En ymmärrä niistä saksankielisistä teksteistä ja ohjeista yhtään mitään. Sitä maksaa vähän niin kuin turhasta. Vaikkakin kuvista ja kaavoista on iloa.

Anonyymi kirjoitti...

Tuolinistuinpäällisten tekeminen oli kyllä hikinen homma. Kangas ei ollut ihan ilmaista, niin sitä ei halunnut pilata. Olis kans tehnyt mieli vähän helmahörhöä. Ehkä ensi kerralla. Laitoin ohjetta juuri sen vuoksi, jos siitä olisi vähän vinkkiä muillekin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei Kati, Mitä kautta tilasit tuon lehden. Minä olen aina netissä kuolannut noiden lehtien perään, mutta en ole vielä keksinyt kuinka tilata. t minna

Kati kirjoitti...

Hei Minna! Tilasin lehden tuolta lehden omien nettisivujen kautta, jonka linkki onkin tuossa postauksessani. Sieltä voi tilata muitakin Australialaisia tilkkulehtiä ja vähän vertailla niitä. Hyvät nettisivut! Toivottavasti löydät tänne takaisin nähdäksesi vastaukseni :)