4.3.2007

Olenko minä omituinen!?

Tilkkusatu haastoi minut mukaan kertomaan omituisia asioita itsestäni. Olenkin tässä jo pitkän aikaa ennättänyt miettiä mikä sellaista voisi olla ja käynyt lukemassa paljon muiden omituisuuksia, joita on nyt paljon blogeissa luettavissa. Tässä nyt jotain mitä osasin itsestäni oivaltaa:

1. Minulla on intohimo kaksi- ja monihaaraisten hiusten nyppimiseen. Mikäs on mahtavampaa kuin löytää 8-haarainen, ihailla sitä ensin ja sitten tuhota se! Tällä hetkellä hiukseni ovatkin juuri tuossa nyppimiseen innoittavassa tilassa. Tosin olen yrittänyt pitää itseni kiireisenä etten ehtisi nyppiä, koska jään siihen koukkuun. Yleensä alan nyppiä silloin, kun pitäisi tehdä jotain vastenmielistä. Varsinkin opiskeluaikana tuli paljon nypittyä. Tarvis tilata kampaajalle aika...

2. Toisaalta olin vielä 1-vuotiaana melkein kalju. Isommat serkkuni muistavat muistuttaa siitä vieläkin :)

3. Minulla on yliliikkuvia niveliä, onneksi vain osa nivelistä.

4. Tykkään tiskata käsin, jos olen energinen eivätkä muut asiat ole vaivaamassa. Se on minulle kuin rentouttavaa meditaatiota eikä minulla ole siitä kiire minnekään. Siinä yhtäkkiä tunti hurahtaa samalla, kun keittiö tulee siistiksi ja minulle tulee hyvä mieli.

5. Olen myös pitänyt pyykinpesusta siitä lähtien, kun saatiin noin vuosi sitten kylpyhuoneremontti päätökseen ja saatiin ostaa oma pyykinpesukone omaan kylpyhuoneeseen. Ei enää kellarin pyykinpesutuvassa ramppaamista! Ennen me jaettiin pyykinpesu keskenämme, mutta nykyään minä pyykkään paljon enemmän, koska se on niin mukavaa! Pidän myös pyykkien kuivumaan ripustamisesta ja kaappiin laitosta.

6. Uskon moniin yleisesti yliluonnollisina pidettyihin asioihin.

Tämä meemi on alun perin varmaankin ollut: kerro kuusi outoa tapaasi, mutta vastasin tähän kuten tämä meemi minulle tuli, joka oli hieman helpompi vastattava. Haluan haastaa tähän meemiin mukaan ihanansonjan ja ultsin.

Inhoan kuvattomia postauksia ja blogeja, niinpä tämä postaus saa kuvakseen tulppaaneja, jotka koristavat uutta tietokonepöytäämme. Käsitöitä tulee sitten toivottavasti seuraavassa postauksessa, kunhan saan ensin jotain aikaiseksi :D


I don't have any handicrafts to show,
but hopefully soon...

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos meemikutsusta! Minut on jo Marli kutsunut mukaan ja mietin vielä onko minussa mitään omituista ;)